“Als je een publiek hart hebt, zit je bij de gemeente echt wel op je plek”
Meer over Remco LiefersSinds half maart 2021 is Meindert Seffinga directeur van het Historisch Centrum Leeuwarden. Jarenlang werkte hij bij het Scheepvaartmuseum in Sneek, waarvan een flinke tijd als directeur. Hoe bevalt het dan om bij een gemeente te werken? “Dit is the best of both worlds”.
Meer over Meindert Seffinga“Het groen is niet van ons alleen. Het is van alle inwoners van de gemeente”
Meer over Bram BleekerDe zorg stopt niet direct nadat iemand is vrijgelaten
Meer over Douwe Kamperman''Ambtenaren hebben misschien een wat stoffig imago, maar in praktijk valt dat reuze mee''
Meer over Öznur AydoğanHij komt uit Utrecht, maakte carrière bij de Rijksoverheid in Den Haag, maar Christiaan Wallet koos vol overtuiging voor wonen en gauw daarna ook werken, in Leeuwarden.
Meer over Christiaan Wallet''Laat ons weten waarom jij bij ons zou willen werken''
Meer over Mandy WietsesGegevens beheren klinkt voor de buitenstaander wellicht saai, maar als je het belang van de juistheid van die gegevens beseft, is het niets minder dan topsport.”
Meer over Rienk KuipersOok al liep Leeuwarden behoorlijk voorop met zijn armoede-aanpak, het was toch vooral ‘pleisters plakken’. Marcel Endendijk krijgt een nieuwe prioriteit mee voor het nieuwe armoedebeleid: hoe geef je kinderen gelijke kansen en vermijd je dat ze in armoede opgroeien?
Meer over Marcel Endendijk"Maatwerk is voor ons heel belangrijk"
Meer over Lindy WitteveenAlles valt en staat met kunnen lezen en schrijven
Meer over Janneke LiemburgAls sectormanager ROI/Wijkzaken is Sas Terpstra verantwoordelijk voor het verder vormgeven van de organisatieontwikkeling. En ook werkinhoudelijk is er het nodige te doen in de openbare ruimte.
Meer over Sas Terpstra''Bewustwording over de global goals vergroten''
Meer over Marijke Nicolai"Van afval nieuwe dingen maken"
Meer over Annigje Roest“ICT ontwikkelt zich zo snel, dat kan niet saai zijn”
Meer over Ype de Vries“De dienstverlening is heel erg aan het veranderen. Dat betekent dat we aanpassingen moeten doen in het werkproces. Om toch de hoogst haalbare dienstverlening te kunnen bieden”
Meer over Manon Drost